A. Cine suntem?

Subscrisa, Forum Proiect Invest S.R.L. este responsabilă de protecția datelor cu caracter personal. Prezența Declarație de Confidențialitate are scopul de a explica într-un mod simplu și transparent ce tip de date personale colectăm în legătură cu dumneavoastră, cum le prelucrăm și cum le păstrăm. Această declarație se aplică următoarelor persoane:

  • Toți foștii, actualii și potentialii clienți ai Forum Proiect Invest S.R.L. care intră în contact cu societatea noastră avem obligația legală de a păstra datele pe care le colectăm despre dumneavoastră, inclusiv o anumită perioadă de timp după încetarea relației.

Datele cu caracter personal se referă la orice informație care ne comunică ceva despre dumneavoastră sau pe care o putem corela cu dumneavoastră. Acestea includ numele, adresa, data nașterii, numărul de cont, informații despre anumite proprietăți pe care le dețineți, adresa IP sau informațiile despre plățile pe care le-ați efectuat din contul dumneavoastră bancar.

Prelucrarea se referă la toate operațiunile pe care le putem face în privința datelor, cum ar fi colectarea, înregistrarea, stocarea, ajustarea, organizarea, utilizarea, divulgarea, transferul și ștergerea acestora. Ne comunicați informații cu caracter personal atunci când deveniți client, vă înregistrați la serviciile noastre online, completați un formular online, semnați un contract, folosiți produsele și serviciile noastre sau ne contactați prin intermediul unuia dintre canalele noastre.

De asemenea, folosim date care sunt disponibile legal din surse publice, din mass media, sau care sunt furnizate în mod legitim de alte companii sau terti.


B. Tipurile de date pe care le colectăm despre dumneavoastră.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm includ:
  • Date de identificare, cum ar fi numele, prenumele, data și locul nașterii, codul numeric personal, adresa de e-mail și adresa IP a computerului sau a dispozitivului dumneavoastră mobil, informații poștale și alte informații utilizate pentru a expedia un document, date de facturare, precum și în cazul în care serviciile poștale sau curierat sunt furnizate prin intermediul unuia dintre transportatorii parteneri.
  • Informații financiare, cum ar fi numere de cont bancar pentru viramente în urma unor tranzactii.
  • Informații despre anumite bunuri (materiale si financiare) pe care le dețineți.
  • Informații despre computer și conexiune, cum ar fi statisticile privind afișările de pagină, traficul către și de la site-uri, adresa URL de trimitere, adresa IP și istoricul de navigare.
Informații personale colectate din alte surse.
  • Social Media. Vă permitem sa distribuiți informații pe site-uri de socializare (ex: Facebook) Aceste site-uri ne pot oferi acces automat la anumite informații personale pe care le păstrează despre dumneavoastră (ex. adresa de e-mail). Prin asocierea unui cont administrat de un site de socializare cu contul dumneavoastră și autorizându-ne să accesăm aceste informații, sunteți de acord că putem colecta, utiliza și păstra informațiile furnizate în conformitate cu acest acord de confidențialitate.
  • În situația în care ne furnizați informații personale despre o altă persoană fizică, trebuie să faceți acest lucru numai cu acordul acelei persoane. Trebuie să o informați cum colectăm, folosim, dezvăluim și păstrăm informațiile personale în conformitate cu acest acord de confidențialitate.
Datele sensibile.

Nu înregistrăm date sensibile privind sănătatea dumneavoastră, etnia, credințele religioase sau politice, cu excepția cazurilor în care acest lucru este absolut necesar.

Datele minorilor.

Conținutul site-ului și a informațiilor promovate de Forum Proiect Invest S.R.L. nu este destinat minorilor dar conținutul său nu este vătămător pentru aceștia. Nu colectăm informații și date ale minorilor sub 16 ani.


C. Ce facem cu datele dumneavoastră Personale?

Folosim datele dumneavoastră personale doar în scopuri legitime de afaceri. Aceste scopuri includ:

  • Administrarea. Atunci când încheiem un contract de Prestări Servicii între Prestator și Beneficiar avem obligația legală de a colecta datele personale care verifică identitatea dumneavoastră (de exemplu, o copie după cartea de identitate sau pașaport) și de a evalua dacă vă putem accepta în calitate de client. De asemenea, trebuie să cunoaștem adresa și numărul dumneavoastră de telefon pentru a vă putea contacta.
  • Furnizarea de produse și servicii. Folosim informațiile despre dumneavoastră cu scopul de a evalua dacă sunteți eligibil pentru anumite linii de finanțare.
  • Marketing personalizat. Putem să vă trimitem scrisori, e-mailuri sau mesaje text pentru a vă oferi sau propune achiziționarea unui produs sau un serviciu pe baza circumstanțelor dumneavoastră Personale.
  • Furnizarea celor mai potrivite produse și servicii. Atunci când vizitați site-ul nostru web, când sunați la biroul nostru sau vizitați biroul nostru, colectăm informații despre dumneavoastră. Analizăm aceste informații pentru a identifica nevoile dumneavoastră potențiale și evaluăm adecvarea produselor sau serviciilor. De exemplu, putem să vă sugerăm oportunități de investiții adecvate profilului dumneavoastră.

Putem să folosim datele dumneavoastră pentru a vă trimite oferte personalizate prin poștă, e-mail sau pe site-ul nostru web. Aveți dreptul de a vă opune, în orice moment, la activitățile comerciale sau de marketing direct, cu condiția să nu se suprapună cu clauzele contractuale care prevăd altfel.

  • Prevenirea și detectarea fraudei și securitatea datelor. Avem datoria de a proteja datele dumneavoastră Personale, de a preveni, a detecta și a limita încălcarea securității datelor. Acestea includ informațiile pe care suntem obligați să le colectăm despre dumneavoastră, ca de exemplu: în scopul conformității cu regulamentele privind combaterea fraudelor cu Fonduri Europene, a finanțării actelor de terorism sau a fraudei fiscale.

Toate tipurile de date pe care le prelucrăm în orice scop încercam să le reducem sau chiar să evităm pe cât de mult posibil preluarea și prelucrarea datelor cu caracter personal.


D. Cui și de ce împărtășim datele dumneavoastră?

Putem divulga informațiile despre dumneavoastră sau datele personale unor terțe părți.

Această divulgare de date poate fi necesară pentru ca noi să vă oferim acces la serviciile noastre, pentru a putea îndeplini obiectul contractului, sau în situația în care pentru prestarea serviciului este absolut necesar aportul unui terț. De asemenea, mai putem divulga informații sau date personale pentru a ne conforma obligațiilor legale naționale, pentru a ne optimiza activitățile de marketing și publicitate sau să prevenim, să detectăm, să atenuăm și să investigăm activitățile frauduloase sau ilegale legate de serviciile noastre. Încercăm totodată să minimizăm cantitatea de informații personale pe care le dezvăluim la ceea ce este direct relevant și necesar pentru a îndeplini scopul specificat. Nu vindem, închiriem sau dezvăluim în alt fel informațiile dumneavoastră personale unor terțe părți în scopuri de marketing și publicitate fără obținerea în prealabil a acordului dumneavoastră

Furnizorilor de servicii ce ne sprijină cu activități de tipul:

Servicii de curierat, recuperări creanțe, servicii de certificare, servicii de transport, servicii de internet, de transmitere a mesajelor pe e-mail, servicii de telefonie mobilă, servicii de plăți bancare, servicii de marketing, de mentenanță IT, administrare website, servicii de protecția muncii sau servicii de emitere bonuri valorice.

În toate aceste cazuri partenerii sau furnizorii de servicii aleg să respecte regulamentul european de protecție a datelor.


E. Drepturile dumneavoastră și cum le respectăm.

Respectăm drepturile dumneavoastră în calitate de client sau partener de afaceri iar pentru a expune transparent utilizarea informațiilor dumneavoastră personale vă aducem la cunoștință că drepturile dumneavoastră sunt următoarele:

Dreptul de a accesa informațiile.

Aveți dreptul de a solicita un raport al datelor dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm.

Dreptul la rectificare.

Dacă datele dumneavoastră personale sunt incorecte, aveți dreptul să ne solicitați să le rectificăm. În cazul în care comunicăm terților date corectate ulterior, vom informa și respectivii terți în acest sens.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor.

Puteți să vă opuneți folosirii datelor dumneavoastră personale de către Forum Proiect Invest S.R.L.. Puteți să vă exercitați acest drept online sau telefonic. Vom lua în considerare opoziția dumneavoastră chiar și dacă prelucrarea informațiilor dumneavoastră are vreun impact nejustificat asupra dumneavoastră care impune încetarea prelucrării datelor respective.

De asemenea, puteți să vă opuneți primirii de mesaje comerciale personalizate din partea noastră. Când deveniți client Forum Proiect Invest S.R.L., vă întrebăm dacă doriți să primiți oferte personalizate. În cazul în care vă răzgândiți ulterior, puteți opta să nu mai primiți mesaje din partea noastră folosind linkul pentru „dezabonare” din subsolul fiecărui e-mail comercial. Nu puteți să vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal de către Forum Proiect Invest S.R.L. dacă avem obligația legală de a le prelucra; dacă este necesar să încheiem un contract cu dumneavoastră; dacă prin contract ne-am obligat să vă trimitem informații personalizate iar dumneavoastră v-ați obligat să le primiți, chiar dacă ați optat să nu mai primiți mesaje comerciale personalizate.

Dreptul la restricționarea prelucrării.

Aveți dreptul de a ne solicita să restricționăm utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care:

  • considerați că informațiile sunt inexacte;
  • prelucrăm datele în mod ilegal;
  • Forum Proiect Invest S.R.L. nu mai are nevoie de datele respective dar doriți să le păstrăm în vederea utilizării într-o acțiune în justiție;
  • v-ați opus utilizării datelor dumneavoastră personale de către Forum Proiect Invest S.R.L. în interesele legitime ale firmei;
Dreptul la portabilitatea datelor.

Aveți dreptul să ne solicitați transferarea datele dumneavoastră cu caracter personal direct dumneavoastră sau unei alte companii. Aceasta se aplică în cazul datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm prin mijloace automate și numai cu consimțământul dumneavoastră sau pe baza unui contract încheiat cu dumneavoastră În cazul în care acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic, vom transfera datele dumneavoastră cu caracter personal.

Dreptul la ștergere.

Puteți să ne solicitați ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal dacă:

  • datele nu mai sunt necesare în scopul pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  • vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea;
  • obiectați la prelucrarea datelor dumneavoastră de către Forum Proiect Invest S.R.L. în interesele legitime ale firmei sau în scopul trimiterii de mesaje comerciale personalizate;
  • Forum Proiect Invest S.R.L. prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în mod ilegal, sau o reglementare a Uniunii Europene ori a unui stat membru al Uniunii Europene impune ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către Forum Proiect Invest S.R.L..
Dreptul la reclamații.

În cazul în care nu sunteți satisfăcut de modul în care am răspuns solicitărilor dumneavoastră, aveți dreptul să faceți o reclamație. Dacă sunteți în continuare nemulțumit de reacția noastră la reclamația pe care ne-ați înaintat-o, puteți să o trimiteți mai departe către Responsabilul cu protecția datelor din cadrul Forum Proiect Invest S.R.L.. De asemenea, atunci când situația nu a putut fi rezolvată între părți, aveți posibilitatea de a vă adresa autorității responsabile pentru protecția datelor.

Exercitarea drepturilor dumneavoastră.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile să faceți o modificare a datelor pe care le deținem despre dumneavoastră ori o reclamație, vă rugăm să ne contactați. Veți găsi datele de contact ale biroului Forum Proiect Invest S.R.L. la finalul acestei Declarații de Confidențialitate. Modul în care vă exercitați drepturile depinde de produsul Forum Proiect Invest S.R.L. pe care l-ați achiziționat. Exercitarea drepturilor dumneavoastră, se poate efectua (după caz) prin intermediul site-ului nostru web, vizitând sediul nostru sau prin telefon. Intenționăm să răspundem la cererea dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil. În unele cazuri, timpul de răspuns poate fi de până la maximum 72 de ore. Dacă avem nevoie de un timp mai îndelungat pentru a soluționa cererea dumneavoastră, vă vom informa timpul suplimentar care este necesar și vă vom expune motivele justificate ale întârzierii. În funcție de caz, putem respinge cererea dumneavoastră acolo unde prin lege este permis, vă vom informa de ce am respins cererea dumneavoastră.


F. Datoria dumneavoastră de a furniza datele.

Există anumite informații pe care trebuie să le cunoaștem despre dumneavoastră, astfel încât să putem începe executarea obligațiilor în calitate de Prestator și să ne onorăm obligațiile contractuale asociate. De asemenea, avem obligația legală de a colecta anumite informații. Fără aceste date, este posibil să nu putem trimite o factura sau să nu putem efectua anumite activități iar fără acestea să nu putem îndeplini obiectul contractului.


G. Cum protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Aplicăm un cadru intern de politici și standarde la toate nivelurile firmei noastre pentru a păstra siguranța datelor dumneavoastră Aceste politici și standarde sunt actualizate periodic pentru a corespunde reglementărilor și evoluției pieței. În mod specific și conform legii, luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri, securitate informatică etc.) pentru a asigura confidențialitatea și integritatea datelor dumneavoastră cu caracter personal și a modului în care sunt prelucrate datele dumneavoastră. În plus, angajații Forum Proiect Invest S.R.L. au obligația de a păstra confidențialitatea și nu pot divulga datele dumneavoastră cu caracter personal în mod ilegal sau inutil fără acordul dumneavoastră obținut în prealabil.


H. Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Avem dreptul de a păstra datele dumneavoastră cu caracter personal doar pe perioada în care sunt necesare în scopul pentru care le-am solicitat inițial. După această perioadă, căutăm soluții fezabile fie să obținem un nou consimțământ din partea dumneavoastră, fie să arhivăm datele.


I. Contactați-ne

Dacă doriți să aflați mai multe despre politicile Forum Proiect Invest S.R.L. în privința datelor și despre modul în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți să ne trimiteți un e-mail, să ne apelați telefonic sau să ne vizitați la biroul nostru. Puteți găsi o listă cu datele de contact la finalul acestei Declarații de Confidențialitate.

Vă puteți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări în scris, datată și semnată la sediul nostru din Bascov – Str. Păișești Deal, Nr.22B, la numărul de telefon 0727.328.473 / 0756.101.999 sau prin e-mail la: office@fonduricad.ro.